zetah

Alla inlägg under mars 2011

Av Linda - 29 mars 2011 10:18


We like!

Nataly lottar ut hudvård och makeup från bla Lancome och Elizabeth Arden, självklart är man med.. Klicka här för att tävla du med!


 

Av Linda - 29 mars 2011 08:01

Drog på depend 228 från vårkollektionen 2011 riktigt fin färg - jeansblå med lite glitterstänk - det är nu Lindas lite kreativa sida börjar tänka - vill göra ngt mer...

  
    


Resultat - hittade en bild från ett tidigare inlägg som fick mig att dra på en liten glitterrand - denim å lite frosting - vad kan gå fel ;)


closeup utan blixt

 

med min idé

 


Av Linda - 28 mars 2011 09:30


Klagade ju igår över snöslasket och vädergudarna bestämde sig för att vara snälla mot mig ^^ Får väl testa detta oxå.. gief 87 miljoner.. haha ;)


Var dessutom förvånad över att jag lyckades springa hela vägen ner till sjön.. Sen blev det lite spridda skurar av walking och jogging.. (var ju tvungen att stanna några gånger för att ta kort :P)


   

Av Linda - 28 mars 2011 09:16


Dior - how we love it!


haft den här cremén i 2 år nu and I love it!

Hade smått panik nu när den tog slut en månad innan jag fyller år då jag visste att jag förmodligen skulle få den och det inte var ngn idé att gå ut och köpa den. Levde på produktprover jag fått vilket inte min hud inte uppskattade haha.. men nu är vi back in track.. :)


Den är perfekt för min torra hud, väldigt lätt och blir inte kletig dessutom luktar den gott ;)


Produktbeskrivning:

Hydra Life Pro-Youth Comfort Creme är en Christian Dior ansiktskräm för torr hy. Denna ultralätta och uppfriskande Christian Dior ansiktskräm smälter vid kontakt med huden och ger omedelbart fukt till de djupaste hudlagren. Christian Dior Hydra Life Pro-Youth Comfort Creme ger omedelbar och uppfriskande fukt, stimulerar vattencirkulationen mellan hudlagren, jämnar ut hyn och ger lyster åt huden. Använd denna Christian Dior ansiktskräm varje morgon och kväll.


    

Av Linda - 27 mars 2011 22:01


Varje träningspass går jag till och från gym (20 min/väg)


Mån

Före frukost - morgonpromenix

FM - Överkropp  

Kväll - Box


Tis

Före frukost - morgonpromenix

FM - ben/mage


Ons

Före frukost - morgonpromenix

Kväll - Powerwalk 60 min


Tor

Före frukost - morgonpromenix

FM - Överkropp


Fre

Vila


Lör

Spinning 30 min

Core 30 min

Bodycombat 55 min


Sön

Balance


Helt ok vecka.. men det skall bli bättre! ^^


 

Av Linda - 27 mars 2011 21:47


Tapper som jag var och ville helt enkelt inte inse att det.. SNÖADE...

promenerar till gym...


Balance


promenerar hem.. ja det är is i håret... inte nöjd alls med vädret - och ne jag tänker inte dansa soldansen.... Muttrar över att jag envis som jag är när jag väl bestämt ngt kommer få springa/gå runt Finnsjön i snöslask imorgon...


Please ge mig regn inatt så den j***vla snön försvinner och gief goodmorning sunshine!


 


 

Av Linda - 27 mars 2011 09:56


Osså kommer vi till maten... Linda hade fått för sig att lyxa till det lite och hummer.. ja det var ju inte direkt billigt haha.. varför frågar man inte vad saker kostar innan man beställer det?! ;)


Jag valde även att "spicea" till det lite och servera mousserande genom hela menyn


Välkomst snacks

närmelon med gallerrökt skinka och soltorkade tomater i gallerrrökt skinka

till detta en Prosecco med aningens sötma - passar fint mot sältan i skinkan och sötman i melonen.

 


Vi tog med oss vinet till förätten som var marinerad melonsallad och skaldjur i vitlök


 

Till huvudrätt blev det så - västerbottengratinerad hummer och till detta serverades självklart champange - kan man dricka annat till hummer? ;)

Den champangen som vi hade var Raul Collet - en prisvärd champange


 

Till efterrätt blev det vit chokladmousse med passionsfrukt - we like alot

till denna skapelse serverades en Asti - kanonbra med lite syra och flädertoner för att friska upp denna lite "kladdiga" rätt :)


 

Av Linda - 27 mars 2011 09:38


Fick ju fixa till sig lite igår när det var middag på schemat:)


Resultat -


 

 

   


Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Ovido - Quiz & Flashcards