zetah

Alla inlägg under mars 2011

Av Linda - 26 mars 2011 12:41


Fick lite dåligt samvete över att jag verkligen inte orkade träna igår så det fick bli ett dubbelpass idag, eller ja eg blev det väl ett trippelpass men de två första var så korta så räknar de som ett :)


20 min promenix till gym


30 min spinning

30 min Core

55 min Bodycombat


20 min promenix från gym


Nu blir de nog dax att börja förbereda kvällens mat!

 

Av Linda - 25 mars 2011 22:31


Well för ca en månad sedan lade jag upp bilder på min dåvarande "form" och tänkte följa upp det.. :)


Jag kan inte säga att jag är 100% nöjd ännu men en bit på väg iaf!


På vågen - ingen aning då jag inte hade i några batterier vid det tillfället :)

På måttbandet - minus 2 cm i midjan


Ja bilden till vänster är Februari och till höger Mars :)


 

 

 

Av Linda - 24 mars 2011 23:11


Hur härligt är det inte att slippa frysa rumpan av sig så fort man vill ha på sig något annat än termobyxor?!


Finns det något bättre att dra på sig vårutstyrseln såhär när solen börjar nalkas?! Skön musik i bilen och solbrillor - helst stora för att slippa se den vinterbleka hyn haha :P


Vill du skippa solbrillorna och få lite fräsh färg i ansiktet kan du titta in hos Lipglossbitch.se där hålls nu en tävling där du kan vinna Mineralize Skinfinish från MAC eller varför inte kombinera? :)


Kanske titta in på brillor.nu och hitta dina favvosar?



     

Linda leker "flugan anfaller" med sina favvisar ^^


 

Av Linda - 24 mars 2011 22:38


Övning ger färdighet.. eller vad säger man ^^

ja jag är amatör på att sminka så skäll inte för mkt på mig haha :)

paletten är från eleven.se


Min pastellmakeup


 


 

 

 

Av Linda - 24 mars 2011 21:31


Smög in hos Kashaya och bara föll pladask för dessa söta örhängen från Zoë's

titta gärna in du med!


 

Av Linda - 24 mars 2011 07:21


Goodmorning people!!!


Yes idag fick jag sova till 6:17 igen - mitt dåliga humör igår kan ha berott på att jag vaknade vid 5 och inte kunde somna om :)


Dagens morgonpyssel blev en ring med skorpion från Pärlteamet.


Passar även på att visa upp nagellacket jag pysslade till igår med


Depend 205

de glittriga ränderna är målat med NYX Cosmetics som finns att köpa på Nelly


 


 


 

Av Linda - 23 mars 2011 21:14


Linda är på aggressivt humör idag...


egentligen borde jag nog inte ens vara ute i butiken idag på jobbet men det finns inte så mkt att göra på lagret haha ^^


Om ngn följt mig idag skulle man nog kunna kalla det för bland den sämsta kundservicen som skådats haha -gömmer mig bakom hyllor för att undvika kunderna etc etc


Men vissa dagar bara orkar man inte.. jag var iaf inte spydig eller elak mot så många kunder (bara de som vändre steckkoden fel på boxarna) *klappar sig på huvudet* ;)



Väl hemma var jag i velat och kvalet att gå till gymmet eller inte.. Och eftersom jag faktiskt lyssnade på kroppen *duktig Linda igen* så bestämde ja mig för att gå ut å gå/jogga.. Problemet där var bara att när jag skulle jogga lite höll jag på att tappa byxorna.. *snark* så det fick bli lite powerwalking ^^


Hämtade upp PAKEEEET på hemvägen - Linda ÄLSKAR paket!

Var födelsedagspresent från min darling skånekompis :)


Nya träningskläder - Linda like alot!


 


 

Av Linda - 22 mars 2011 23:21


Hittade till Småstadsprinsessans blogg och fann där en najs tävling
sminkpalett  - we like alot!!


 


Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Ovido - Quiz & Flashcards