zetah

Alla inlägg under april 2011

Av Linda - 6 april 2011 21:21


När man inte hinner - improvisera...


Lyckades glömma ta ur alla j-vla hårnålarna jag hade i håret igår så sov så gott med dem på.. Problemet var bara att jag inser att de fortfarande är i 3 min innan jag skall gå...


Verkligen ingen tid till att fixa ny frisyr och den jag har... ja det ser verkligen ut som man just sovit i den...  Min räddning idag blev detta hårbandet som jag faktiskt lyckades matcha med en läderrem runt halsen... very stylish.. njae.. men man kunde visa sig utomhus iaf.. ;)


 


 

Av Linda - 6 april 2011 06:30


Det gäller att bestämma sig från början..


Idag skall bli en bra dag - grundförutsättningarna är lagda - favvoparfymen på - ett lager topplack så inge nagel flisas - en bra låt till tandborstningen - lunchen nerpackad så man inte glömmer den.. Slängde även på mig lite BUS igår så man känner sig lite extra fräsch (ja den är avduschad så man inte luktar pappkartong ;))


Hade vilodag från träningen igår vilket förmodligen var lika bra iom mitt allmänna tillstånd haha- men idag kör vi!


Ny dag nya möjligheter!


 

Av Linda - 5 april 2011 21:43


Well what can I say - en Linda med pms.. det är ingen vacker syn..


Börjar dagen med att ha gått upp 1.5kg (utan ha ätit ngt överdrivet mkt - ja det är vatten som kommer försvinna om 2 dagar - men det är ändå ingen kul start på dagen)

Tänk dig frossa - lätt feber - hängig och trött (som när en kille är förkyld/ligger inför döden) PLUS emotionellt instabil... Dvs kan bli ledsen över att jag missar papperskorgen när jag skall slänga ngt.. eller möjligtvis snegla elakt på folk så de inte vågar gå i närheten...


För att dra ett exempel - detta hände dock INTE idag - Linda vill ha kanelbulle - Linda börjar gråta över att hon inte kommer få kanelbulle - Linda skrattar åt sig själv över att hon gråter för en kanelbulle - Linda gråter över att hon sitter och skrattar åt sig själv över att gråta över en kanelbulle...


tror nog en och annan tjej kan känna igen sig ;)


Bli inte rädda! Linda vet om sin situation och kan för det mesta avhjälpa detta.. Det bästa är då choklad!!!! (vilket det blev en hel kaka efter lunchen - ja det hör inte ihop med min livstil MEN för sitt eget och alla andras bästa var det en nödvändighet)


Som tur är händer detta kanske 2 ggr per år vilket omgivningen och Linda tackar för :)


Linda tackar för idag och hoppas på en betydligt bättre morgondag! ^^


 

Av Linda - 5 april 2011 06:34

 Det är sällan jag hittar en bikini som jag verkligen känner att denna vill jag HAAAA..


Men klickade förbi Nelly.se och blev lite kär.. problemet är bara överdelen som jag är osäker på skulle sitta kvar på mig haha..


Well snygg var den iaf!


 


Cabo Chiquita Bikini SEK 799, One Teaspoon - NELLY.COM




Av Linda - 4 april 2011 21:23


Skuttade in hos Karma smycken and I love alot!

Ar helt galen i läderarmbandet med silverkulor och vem kan säga nej till ett par snygga fjäderörhängen ^^


kika in du med!




 

Av Linda - 4 april 2011 09:23


Jag bara älskar denna ringen!

Du hittar du på pärlteamet


passade på att försöka lacka naglarna till ngt som skulle passa ringen


Depend nr 31

Kubiss no 59 på tipparna

Elf "twinkle" över alltihop


 

Av Linda - 4 april 2011 08:32


Idag, jag hade verkligen inte ngn lust att bege mig ut då jag hade ngn form av träningsverk i ryggslutet som jag inte har någon som helst aning om varför jag fått..  Trött som tusan och man bara ville gå å sätta sig vid datorn när man gick upp..


- Hade en diskussion med migsjälv att jag iaf skulle ut å gå en morgonpromenad - fick för mig att jogga hela vägen ner till sjön när jag väl kom ut - väl därnere kändes det riktigt ok och begav mig hela vägen runt..

Linda känner sig riktigt stolt över sig själv haha ^^


Nu skall jag belöna mig med ett varmt bad osså blir det massage innan jobbet.. Bra start på veckan!


Foto: Anders Ödman

 

Av Linda - 3 april 2011 21:42


Mjapp denna veckan har de tränats mycket.. stundtals haha..

det har känts i kroppen efter de dagarna jag kört mycket så kroppen har fått chans att återhämta sig lite.. Vill ju inte skada sig..


Min första vecka med jogging och det har gått över förväntan - jag trodde definitivt inte att ja skulle orka hela vägen ner till sjön *stolt*



Måndag

Före frukost:

1 mil jogging/walking runt sjön

FM/lunchtid

20 min promenix till gym

40 min bröst/rygg/axlar

45 min Sats "shape" mkt egen vikt osv.. men det var rätt jobbigt spec efter morgonens bravader ;)

20 min promenix hem


Tisdag

Vila


Onsdag

kväll:

20 min Promenix till gym

60 min ben/mage/rumpa

20 min promenix hem


Torsdag

Före frukost:

Jogga/walking en mil

Em:

20 min promanix till gym

45 min Överkropp axlar/bröst/rygg

60 min Corepuls

20 min promenix hem


Fredag

Spinning 45 min

1.h 30 min powerwalk


Lördag

Vila


Söndag

Em

20 min promenix till gym

60 min Bodybalance

20 min promenix hem


Foto: Anders Ödman

 


Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Ovido - Quiz & Flashcards