zetah

Alla inlägg under maj 2011

Av Linda - 26 maj 2011 13:58


Strumpor blir till armvärmare.. behöver ja säga mer?


ja så går de när man inte vet vad man skall hitta på ;)


 

Av Linda - 26 maj 2011 13:33


Ibland när man är ledig och har lite för mkt energi går det inte att bara sitta still.. Idag fick ja för mig att prova lite kläder hur knasigt de än kan låta.. :P


Tycker det kan vara bra att ha bilder på outfits på datorn ifall man får idétorka ngn gång - som en liten reminder...


Har dock beslutsångest över denna outfiten.. är den ok eller too mutch? :S


 

Av Linda - 25 maj 2011 14:59


Riktigt bra dag idag!


Iofs.. när ens massör eller frisör eller tandläkare säger OJJ kan det inte vara bra.. Idag var det tydligen min högra sida av nacken som går mot axeln som det tom knastrade om när hon masserade.. Men då är det ju behövligt iaf ^^


På väg till massagen idag så fick man sms att ett paket ytterligare hade kommit, tydligen ngt jag glömt att jag hade beställt men paket är ju alltid trevligt!


Jag hade tydligen beställt hem en klänning från Ellos vilken var urgullig! ^^

Ibland gör man tydligen bra saker som man inte kommer ihåg....


okok.. ja jag ser lite muppig ut på denna bilden men klänningen var fin ;)


 


Av Linda - 25 maj 2011 13:24


Hade ju sån otrolig tur att vinna presentkort hos Frank Dandy när ja tävlade på myshowroom.se


Idag kom paketet med det jag beställt! ^^

weee

Första linnet hittade jag faktiskt på killavdelningen men blev helt kär i färgen ^^

Det andra linnet blev ja väldigt skeptisk till när jag packade upp det då det faktiskt var hål/tunnt nät där texten är men med sportbh under funkar det fint!

Sista var faktiskt lite stort så jag fick fuska å knyta lite

   



                

Av Linda - 25 maj 2011 09:10


Jag har bestämt att jag skall köpa mig en riktig kamera för mina skattepengar men dagar som idag med otroligt spännande ljus gör att man vill ha den nuuuuu!


Får trösta mig med att det faktiskt går att ta liite skojjiga bilder ändå :)



   

Av Linda - 25 maj 2011 09:03


Som liten (ännu mindre) hade jag verkligen inte vad man kan kalla gröna fingrar.. De flesta blommor som kom under mitt beskydd dog.. Vilket resulterade i ett ointresse för det mesta inom växtlig form.


Så skedde ett mirakel - dock tror jag det beror på min lägenhet som fungerar lite som ett växthus. Varmt ljust och vattenburen värme. Linda kan helt plötsligt få blommor att överleva.. De växer dessutom - fick byta bort min flamingo jag hade i sovrummet mot mamsens. Min tog upp halva fönstret..


Iaf.. Linda är liiite stolt över sin kryddodling ^^

Kanske ja slipper köpa basilika som bara skrumpnar ihop och dör framöver ^^


 

Av Linda - 24 maj 2011 19:51


Vem? Va? Jag? neeeej? ;)


Meeeen eg är det rätt trevligt att berätta om när folk tror man är yngre än vad man är jag bara bävar för den dagen då jag inte blir tillfrågad om legitimation när jag går på systemet.............


På min kurs - förlåt "läraktivitet" som det så fint heter fick jag frågan några ggr om hur länge jag hade jobbat på bolaget..


Mitt svar - 6.5år

(Gillar ett se den frågande minen i ansiktet på människan framför mig)

Sedan kom kommentaren - fan började du jobba där när du var 14 eller...(man behöver vara 20 för att få sälja sprit)


Jag som 28 åring tycker det är rätt trevligt att få reda på att man tydligen inte fått några direkta ålderstecken..


Nästa kommentar - När flyttade du till Göteborg då?

(jag som pratar rätt utpräglad Sthlmska när jag blir onykter dessutom när jag då pratar med en sthlmare tycker det är väldigt kul att svara

- Jag har bott där i hela mitt liv och se den ännu mer frågande minen på människan framför mig)

Anledningen till att jag pratar sthlmska är att mormor och morfar flyttade ner till Gbg från sthlm när jag föddes och jag var "dagbarn" hos dem vilket resulterade i sthlmsk dialekt - när jag var mindre kallades jag tom för "lilla sthlmarn"


Såå 20 årig Sthlmare.. det kunde varit värre ^^


 

Av Linda - 24 maj 2011 19:24


Idag har jag verkligen inget vettigt att skriva så varför inte presentera de saker som kan störa mig mest på morgonen.. Gärna innan frukost ^^


  • Att bli väckt av dammsugaren/hårtorken (händer inte ofta då jag oftast går upp innan alla andra ens funderat på att vakna)

  • Säga - "Du glömmer väl inte låsa dörren?" (Har jag någonsin glömt det? nej... )

  • Smaskandes vid frukostbordet (man kan ju döda för mindre ;) )

  •  Någon annans väckarklocka.. Som dessutom inte själv vaknar av den så man får antingen putta på dem till de vaknar eller dra dem i stortån.. Eller ännu värre.. någon som har 3 väckarklockor som börjar ringa med 3 min mellanrum som de sedan kör på snooze.............









    När ja tänker efter är det nog en himlans tur att jag inte är sambo ;)

     


Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Ovido - Quiz & Flashcards