zetah

Alla inlägg under juli 2011

Av Linda - 31 juli 2011 09:47


Igår blev det kubb å grillat hos mamsen i husvagnen. Hon kommer förmodligen snegla argt på mig för hon råkar vara med på en bild här men tror hon överlever det ;)


Bussresa till campingen gick bra - Linda som inte är ngn van bussåkare fick ha med sig färdkost i form av rosé för att inte rucka på mitt uttryck - åker endast kollektivt onykter. Lyckades med lapp vart jag skulle någonstans och mobilen komma rätt ;)


Kubben igår gick fint, mitt lag vann men jag kan ju säg aatt det inte var min förtjänst denna gången då jag blev matad tequila innan.. -skyller på de iaf.. Dessutom ju längre kubbspelandet löd desto mer vin fick Linda och desto sneare kastade hon.. Tror mina skrubbsår på knän och rivmärken på benen beror på de gångerna jag kastade mig framför våra kubbar för att skydda dem från motståndarnas pinnar.. Jaja allt kan ju inte gå som man tänkt sig och man kommer inte på de smartaste idéerna när man är onykter.. Men kom hem välbehållen iaf ^^


     

Av Linda - 28 juli 2011 11:44


Ibland undrar jag vart alla timmar tar vägen - Linda har varit väldigt dålig på att träna det sista...


Har iaf klarat av boxen på måndagar.. å sen lite powerwalkingoch för att inte tala om mitt jobb.. dra av 20 pall på 3 timmar är faktiskt lite träning det med.. iaf om man lyfter rätt vilket jag försöker mig på ^^


Har inte gymtränat sen april men musklerna verkar hålla i sig.. dock har det ju blivit en del boxngn pump och shape etc.. kanske räcker för att de skall hålla i sig  - har ju aldrig tränat för att bli muskelbyggare direkt ;)


Jag har för övrigt lyckats hitta min sporttopp som jag trodde ngt monster ätit upp.. den låg i lådan....... Trött jag blir på migsjälv ibland.. Är det ett tecken på att man ahr för mkt kläder?

well this is statusrapport för Juli _

har lyckats bli lite brun allt - plus att ja inte orklat sminka mig men  de får man stå ut med ;)


    

Av Linda - 27 juli 2011 23:13


Fick Lite bilder som ja kastade mig över.. - Resultat..  :)

kommer förmodligen fixa både en å två ggr till med dessa  - Me lajk!


Foto: Janne W

     

Av Linda - 25 juli 2011 23:08


Ibland springer bara tiden iväg och plötsligt var helgen slut..

Varför händer inte detta fenomen när man har tråkigt på jobbet?!



Lördag

Morgonpromenix

Shoppingtur hann med E - Elgiganten ;)

Grillkväll med Rosé

Denna kväll blev det Errazuriz 2970-01

Kanontrevligt rosé med inslag av svartvinbärskaramell ^^ Linda lajk a-lot!
   



Well helgish kan man beskriva med mysish ^^

trots söndag med tvångssoffliggande Linda med ont i magen (pms) och sällskapet med gallsten - tur choklad blev inhandlat :P


Av Linda - 25 juli 2011 22:53


kanske men Linda var riktigt glad ^^


Fredag..

Linda fick sig en överraskning.

Blombud på jobbet   


 



Rätt likt Linda i fredags ;)


 

Av Linda - 20 juli 2011 23:14


Ja jag jobbar ju på systembolaget och ser en del turister - den typiska manliga turisten bär randig t-shirt, magväska och strumpor i sandalerna.. det är inte ok enligt stilpolisen inom mig och det skär i hjärtat.. Varför bär man strumpor i sandaler överhuvudtaget? Måste ju fassna massa sand å skräp mkt lättare som hamnar mellan tårna.. uääck.. Ok man får slappa på semestern men lite skärpning ;)


Så färdigklagat ^^


På kvällskvisten blev det fotosession i hovåsviken med Janne - bilder lär komma fick nog allt till några tokbra ^^


Skall nog sova här nu eftersom mina kollegor inte verkar klara sig utan mig på jobbet ;) - in å jobba på lediga dagen å allt.. Ajja fick iaf helgen ledigt  


Tjipp å nattinatt 

 

Av Linda - 19 juli 2011 21:27


Alltid härligt att vara ledig mitt i veckan.. Även om..


  • Jag försov min tvättid
  • Jobbet ringde och väckte mig

Dagen blev rätt bra ändå.. eller blev betydligt bättre... :)


Hann tvätta ändå för ingen hade satt upp sig förrän på kvällen

Fick solat lite - alltid mys med sol på lediga dagar ^^

Fick sen mess om trevligt sällskap på en glass - totalt oväntat men det bästa med hela dagen ^^


 

Av Linda - 19 juli 2011 12:40

När man kört box och har svettats så att maskaran rinner... då har man kört ordentligt ;)


 


Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Ovido - Quiz & Flashcards