zetah

Alla inlägg under juli 2011

Av Linda - 18 juli 2011 22:20


Otroligt passande låt...

Av Linda - 17 juli 2011 23:39


Ikväll tänker ja iaf lyssna på detta... sådesååå..

 

Av Linda - 17 juli 2011 22:08

Måste bara visa er som skrattade åt min kyl

refererar till inlägget - Kylskåp


Hah!
Linda kan faktiskt ha lite mer i kylen ;)


 

Av Linda - 17 juli 2011 21:16


najs helg ^^
Datorn fick vänta med alla sina installationer och det blev andra betydligt roligare upptåg.


Var på Nelly  i Borås idag och fick införskaffat ännu ett par skor...

ja, jag vet, jag har måånga skor men de kostade ju bara 100kr hade varit idiotiskt att inte handla dem haha :P

 



Andra saker värda att nämnas i helgen:


Vinst i kubbspel 3-1 hihihi, tydligen är ja antingen grym på kubb eller lyckas supa ner min motståndare ;)


C - Chefens skrivbord

D - Djurpark

meh

Av Linda - 16 juli 2011 15:00


el computer is Tot gegangen... eller som man säger på svenska.. datorn är död...


Efter några dödsryckningar i torsdags morse bestämde sig min stationära dator sig för att säga upp bekantskapen och gå och dö... Förmodligen är det maskineriet och inte hdn som har gått - tur i oturen... Men jag kommer inte åt mina bilder eller ngt vettigt atm... Lite lessen i ögat iom att mina nya bilder även ligger på den datorn..


Det jobbigaste med att skaffa ny dator är installation av alla ........program igen... Snark..


jaja har ju iaf ngt att sysselsätta mig med... *bitter* haha


gammal bild som ja grävde fram på min bärbara


Foto: Niklas Rosdal

    

Av Linda - 13 juli 2011 14:34


Linda har nog hittat 2 favvisar, ja de är inte otroligt nya låtar men I like A-lot ^^

Behöver ja nämna att dessa gick varma under mitt frenetiska varuplock igår?


Sick Puppies - You're goin down



Disturbed - Down with the sickness


Av Linda - 13 juli 2011 14:07


hehe ja, va man kan hitta på eg.. Var en otroligt rolig session, Linda style O-YEAH

Är väldigt glad över att jag själv får vara med och redigera bilder så halshugg inte stackarn om det är jag har gjort ngt knas ;)


har inte spelat gitarr sen högstadiet då vi fick lite studiotimmar på musiklektionerna.. Men det är ju alltid kul att leka lite rockstar ;)


Foto: Mikael Hedman

     

     

Av Linda - 12 juli 2011 18:59

Ibland blir man förvånad att man orkar faktiskt.. :)


Igår var det jobba från 7-18.30

(jaja nästan 12 timmar)


Box


Och sen B - bangolf ;)



Efter några timmars sömn var de upp och vara på jobbet 7.00 igen

Drack iaf lite redbull - ja jag tillhör de där lättpåverkade männiksorna och chefen kallade mig rabiat hamster väl hemma efter ha jobbat 12 timmar är man lite lätt trött..


På vägen från jobbet försökte några stackars El-bolags försäljare prata med mig om el men de fick svaret - Det är nog ingen idé att prata med mig nu för ja är hungrig och allmännt agressiv - de försökte inte göra några fler övertalanden att få mig att stanna och prata el haha *nöjd*


Fått lite bilder från i lördags och me like.. skal bli riktigt skojj att få jobba med dem! ^^


Nu skall Linda ut på nya äventyr

*tjipp*


Foto: Janne Winberg

 



Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Skapa flashcards