zetah

Alla inlägg under maj 2012

Av Linda - 1 maj 2012 08:27


Igår damp min Glossybox april ner i brevlådan blev jag glatt överaskad att den innehöll både mascara, lipgloss och schampo vilket började ta slut härhemma. Praktiskt värre - tyvärr var det bara en testförpackning av schampot och läppglanset var lila - Linda påminde om Olle som ätit för mkt blåbär :P


Men i alla fall här kommer innehållet - mer info om produkterna kommer komma då jag hunnit titta lite mer på dem. Detta blev bara lite hastigt då jag skulle på Valborgsfirande :)


Maria Nila - Kolorit Volume Powder

Ett volymgivande pulver som appliceras i torrt hår nära hårbotten. Ger ett snyggt matt resultat

(hmm undrar om detta kommer fungera på mitt tunga hår men det våre ju kanon om det gjorde det)


Illamasqua - Sheer lipgloss

Ett läppglans med härlig glans och intensiv färg

(jo jag tackar ja - blåbärskogen here I come)


Max Factor - False lash effect fusion mascara

Kombinerar succeborsten från Max Factors prisbelönta bästsäljare False lash effect mascara med deras mest förlängande formula någonsin.

(varför skall det vara så otroligt långa namn? brukar inte använda Max Factor utan Face Stockholm eller MAC zoom lash men varför inte testa!)


Yves Rocher Culture Bio lifting Bio dagcreme

Trippel antiaging effekt med ekologiskt lusern. Lätt dagcreme med ekologiskt odlade ingredinser.

(vänta bara till jag får tag i innehållsförteckningen)


Shu emura art of hair

Berikat med djuphavsvatten (!?) känt för sin renhet lämnar detta schampo ett strålande fjäderlätt hår med lätt volymeffekt vid hårbotten

(låter ju för bra för att vara sant haha ;) berikat med djuphavsvatten - låter ju lite speciellt, får funderingar över hur de kommer över detta och hur mkt det är i det. Och hur lyckas man få ett schampo att enbart ge volym vid hårrötterna? Borde det inte påverka hela håret? - jaja vi får väl se om jag ser ut som ett troll efteråt ;)



 


Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Skapa flashcards