zetah

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linda - 1 oktober 2012 09:06


Ja men faktiskt, började dagen med en liten promenix på 6 km.


30/9

Söndag

Dag två


" Är du hungrig, drick mkt och kom ihåg att Cambridge ger dig hela ditt dagliga näringsbehov. Fördela dina tre måltider jämnt över dagen. Håll tankarna sysselsatta med annat! Aktivera dig med promenader och dylikt."

 


Ja, jag var hungrig!

Jag började blogga igen som sysselsättning. Blev även lite spelande och simmande av vovvar. Promenix - check!

Det där vattnet... Känns nästan som man kommer ha svårt att dricka vatten när detta är över. Trots man är törstig känner man nästan ett obehag av att dricka vatten. Fick tom för mig att dricka kaffe igår kväll för att få andra smaker i munnen. Efter haft i mig en för stor mugg med te och sedan bege sig ut på promenad gjorde att man kände sig åksjuk - won't try that one again.. uäck!

 

Måste dock säga att man får tid till mkt annat när man inte behöver bry sig om att laga mat.

 

Måltider

Mintchokladshake

Jordgubbsshake

Äpple och kanel vällingsgröt - denna var sådär men gott att tygga lite på några små bitar som flöt omkring. Man får vara glad för det lilla ;)

 

En mugg te

En kopp espresso

vatten

 

Idag måndag
Känner mig faktiskt taggad och har energi även utan ha tagit min första shake. Detta kommer nog att gå :)

Gäller bara att vara stark ^^

 

 


Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Ovido - Quiz & Flashcards