zetah

Alla inlägg under juni 2011

Av Linda - 29 juni 2011 15:21


Mjapp de bidde brunch vid sjön.. vågade inte stanna pgv av rosa rumpa/rygg å näsa.. Ja havet var ju som sagt inte att tala om. ^^


Ägnade eftermiddagen åt att vaxa mig.. En upplevelse... Fick nog mest ont i necken av ngn anledning haha :P

vi säger bara så..


Detta var iaf mkt trevligare ;)

 

Av Linda - 29 juni 2011 09:58


Städning - check!
Galet varm dag idag.. blir nog en promenix ner till sjön här och lite frukostlunch ^^




Tror allt de blir t-shirt idag.. somnade fint å dregglade på filten igår vid havet :S

    

Av Linda - 28 juni 2011 09:10


Sådana här dagar är det rätt skönt med semester..

Behöver ja meddela hur glad jag är att ja inte tog förre veckan med som mestadels innefattade regn ^^


Dagens program består av


Morgonpromenix - avklarad

Frukost - under progress

Massage

Solning

Avtackning av chefen - innefattande smörgåstårta!!!


Kan inte klaga på min dag ^^


 

Av Linda - 28 juni 2011 09:06


Nelly REEAAAAAAAA ^^


Klicka här för att komma till Nelly.se


Här är några av mina favvossar!



       

Av Linda - 27 juni 2011 18:06


Jag bloggade för ett tag sedan om en topp jag hittade på dunken.se om ni är intresserade så kan ni se inlägget här


Å nej såklart kunde jag inte hålla mig från att köpa den - och som sagt jag har ingen aning om när jag skall ha den.. men den är ju så läcker! ^^


fast nu när jag ser efter så är de faktiskt inte exakt samma tryck.. hmm.. skall ja höra av mig till dem eller bara behålla den?


 

 

Av Linda - 27 juni 2011 18:01


Japp - ja jag vet jag har varit väldigt lat i bloggandet.. Ni får jaga mig med en stridsyxa om det känns bättre? ;)


Får se till att kompensera det med att vara lite extra aktiv här några dagar..

Eller ngn har kasnke ett bra förslag på straff?


Haha hursomhellst så har ja varit lite i shoppingtagen...


Fick tag i en liten kjol ni som vill veta vart den kommer ifrån kan fråga mig :)


 

Av Linda - 13 juni 2011 23:52

... Mkt bättre barnprogram förr..


känner mig nästan.. bara nästan lite gammal ;)


Av Linda - 13 juni 2011 06:04


Har sagt de förut.. Måndagar är inte så himlans farliga..  Förstår inte vad alla klagar om.. Iaf inte om man är ledig imorgon ;)


Hursomhellst.. Naglarna är målade och Linda pigg och glad - let's go! :)


Depend 31 i botten

Isadora graffitinails - svart


 


Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Ovido - Quiz & Flashcards