zetah

Alla inlägg under juli 2011

Av Linda - 10 juli 2011 08:10


Tror inte man kan kalla sig själv normal när man vaknar av sigsjälv 7:20 en söndag och går upp och tvättar/städar...


Och inte ens ngn rosé inblandad.. Jag håller nog verkligen på att bli sjuk eller ngt haha..

Njae.. Men anledningen till att städningen äger rum såhär tidigt på morgonen är för att man planerat att sola idag.. Nej jag tänker inte bränna mig igen.. Men vi vet iofs hur de brukar gå med den saken.. :S


Nä nu får ja ta och städa vidare så ngt blir gjort här.. :)


Nej detta är inte min städklädsel ;)

Foto: Per-Erik Lundgren

 

Av Linda - 9 juli 2011 18:50


Fototräffen förra lördagen som jag redan skrivit om genererade allt en del bilder :)


Kan lördagen bli bättre än Bacardi Breezer mango och fotoredigering?

Förmodligen - men livet är rätt bra ändå ^^


Foto: Per-Erik Lundgren

     

     

Av Linda - 9 juli 2011 16:56


Lördagar är rätt bra dagar, iaf när man har semester ^^


Linda som alltid har en förmåga att vara ute i sista sekunden var det även idag..
Hamnar bakom en röd Saab på vägen till fotosessionen - jag skojjar inte - den körde i sniigeltempo i rondellerna - fyllt på bromsolja i fel tank?

Ja jo vissa kan väl vara lite långsamma i trafiken så när Linda lite halvirriterad  och stressad skulle köra om vad gör det .....skapet då? Jodå då gasar han upp så ja inte kommer förbi pga mötande trafik och sen bromsar den j?**^^^vln in igen när det inte finns någon möjlighet att köra om.. Linda arg.............


Sen fotosession - kom precis på minuten.. skulle haft lite marginal om man inte hade hamnat bakom saaben.. snaaark..


Well Rocktema på fotosessionen. Linda laaajk!

Fick tom ha gitarr ^^ wee

(ja bilden är gammal så jag har inte färgat håret så ni inte tror det :)
   
   
Väl hemma igen belönades ja av matlåda från igår - Mams Sambo hade fyllt år och självklart tackar man inte nej till smörgåstårta ^^
Vintips till smörgåstårta Dr L riesling nr: 7218
Halvtorr - sötman matchar fint sältan plus en liten sötma i majonäsen.. Friskheten i vinet gör att det inte känns klabbigt och stabbigt.. :) kanoonish ^^

Av Linda - 8 juli 2011 21:22

Att man kan bli så trött av att ha semester ^^


har inte varit hemma därav min frånvaro från bloggen men det skall väl ordna upp sig nu när man börjar jobba på måndag igen :)

har egentligen inte gjort så mkt men vart en underbar vecka :)


kan ju nämna A - Apelviken


Slänger upp lite mer bilder från sessionen i lördags

Foto: Janne Winberg


 

     

Av Linda - 3 juli 2011 13:50


Igår var jag å Cilla på fototräff här i Göteborg. Jag fotar ju inte så mkt längre men det var riktigt skojj nu. :)


Galenpanan i mig ville hoppa i bilderna och det blev många grr mwwaarr geeeh bilder (försök själv att hoppa så högt du kan och behålla avslappnat ansiktsuttryck)

men några blev bra ^^


Foto: Janne Winberg



   

   

Av Linda - 1 juli 2011 21:34


Denna helgen är Cilla - Wysteriia här och idag var vi på Liseberg... Tror att denna video från Atmosfear säger de mesta ;)

   

LisebergsTornet, med en höjd på 146 meter över havet, har byggts om till Europas högsta fritt fall-attraktion. Namnet på den nya attraktionen är AtmosFear. AtmosFear blir Europas högsta fritt fall, både vad gäller fallhöjd och byggnad att utgå ifrån. Sett till hela världen finns det egentligen bara en enda attraktion som kan liknas vid AtmosFear och den är placerad i Australien. Åkturen startar under jord i tornets källare och att ta sig därifrån upp till toppen tar cirka 100 sekunder. Nedresan går betydligt snabbare – man faller fritt i strax över tre sekunder i en hastighet på cirka 110 km/h faller. Under inbromsningen utsätts den som åker för högsta tillåtna G-krafter, 4 G.



 


Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Ovido - Quiz & Flashcards