zetah

Alla inlägg under mars 2011

Av Linda - 18 mars 2011 23:07


haha mer spännande fredagsnöjen kan man ju ha.. men vad gör man när man skall jobba imorgon - plocka varor kl 8 på morgonen gör ju en aningens begränsad.. :)


Tänkte passa på att visa upp senaste nagelkreationen.. blev lite funky french - hette det så? ;) med lite toning


depend nr 39

depend nr 45


- resultat:

 
  

Av Linda - 18 mars 2011 06:27


Blev lite lockad av Wysteriias inlägg om hårvård från C4 på eleven.se - ser nu att erbjudandet finns kvar och rekommenderar det verkligen! Jag klickade hem alla tre produkterna då mitt hår kan vara både lockigt och rakt. Testade sprayen för att "behålla håret rakt" igår och har dessutom sovit med det och håret är fortfarande platt och fint! (jag har ju normalt självfall som en ponnysvans (risig och halvlockig)) så är nöjd med detta resultat.


Klickade hem och hade lite "Linda paketöppning" (slita sig in i paketet så papperstussarna flyger - ÄÄÄLSKAR paket!) blev även colorcreme från revlon tänkte mitt hår kunde få sig en uppfräshning.(använde denna igår och måste säga att håret blev mjukt och fick tillbaka en hel del lyster - riktigt najs)


Samt ett ögonskuggspalett - nu j***vlar skall det bli sminking av ;) hade lite beslutsångest över vilken det skulle bli med bestämde mig tillslut för just denna.


         

     






Hår · Smink
Av Linda - 18 mars 2011 06:13


Blev medbjuden av Patricia (tack gumz) på förhandsvisning filmen I am number 4.


Riktigt trevlig film om man gillar lite övernaturligt, lite skratt, lite action och lite kärlek. Lättittad film som jag kan rekommendera i den inte alltför Lindavänliga biolistan för tillfället ^^


Blev lite irriterad över att INGEN frågar om den stackars hunden som blir skadad när den skall rädda honom.


7/10


 


Av Linda - 17 mars 2011 09:30


Well, som många andra tänker Linda komma i form - ordentligt, och är ute på morgonpromenad nästan varje dag. Detta kan bli lite enformigt och det kan vara trevligt att gå olika vägar. Idag bestämde jag mig för att ta en promenad ner till Finnsjön. Sagt och gjort - börjar vandra.


Svänger in på vägen ner till sjön intet ont anande och upptäcker snart att hela vägen ser ut som en glaciär. Normala människor hade väl vänt här och tagit en annan väg, men nä inte den envisa tjurskalliga Linda. Att vända om och ta en annan väg skulle ses som ett misslyckande nu när jag bestämt mig för att gå ner till sjön...


En liten bit fram på vägen går det självklart neråt... Får idén att glida ner på skorna sideways, går rätt fint och känner mig lite som en actionman eller liknande - självklart var ju Spybreak shortone - Propellerheads i lurarna dessutom. Efter några sekunder inser Linda att det börjar gå lite väl snabbt och vägen lutar, grabbar tag i närmsta grangren och landar fint, rakt in i ett träd...


Som tur är har man ju varit ganska snubblig av sig redan som liten. Slagit bakåtkullerbyttor nerför trappor och liknande så man har väl inövad fallteknik och skadar sig ytterst sällan :)


Muttrar åt min envishet och fortsättar runthalkandes hela vägen ner till sjön..
MEN man kan ju skratta lite åt det - såhär i efterhand ;)


Gammal actionbild med Niklas Rosdal bakom kameran

 

Av Linda - 17 mars 2011 08:24


Passade på att pyssla ihop lite smycken... :)


Earcuff plus ett halsband med vingar

"delarna" kommer från pärlteamet.se och de har dessutom rabatt just nu på 15%


 































 




















Av Linda - 16 mars 2011 19:07


Man blir ju bara helt vill ha sjuk när man ser OPIs collection - OPI pirates of the Caribbean.

Själv är man ju en liten sucker för filmerna med. Johnny Depp som alcoholiserad, spasmisk pirat - vem kan motstå det?! 


Fjärde filmen i ordningen och man undrar om de kan pressa ut en film till utan att det blir uttjatat, det återstår att se - Pirates of the Caribbean, I främmande farvatten.


Ja det är en film som garanterat kommer ses av Linda i sommar. 18 maj har denna premiär i Sverige.

 






Nu var det dock nagellacken som jag blev helt sjuk på, speciellt Silver Shatter Top coat - kollektionen skall finnas i butik i slutet av maj.

Man måste ju ge dem cred för de uppfinningsrika namnen ;)


 

 


 


 

Av Linda - 16 mars 2011 15:00


Så träning avklarad.. :)

*klappar sigsjälv på huvudet*


Hade en vägg som såg väldigt tom och vit ut.. Bestämde mig för att fylla den med ngt vackert  - resultat:

 

Nu har jag bara en stor j****vla vit vägg kvar att fylla haha... :)

Av Linda - 15 mars 2011 22:38


  1. Jag staplar skedarna på hög i besticklådan
  2. Kan hacka med käken så det ser ut som den går ur led
  3. Saltar och fryser kladdkaka innan jag äter den
  4. Leker drake i soffan efter ett glas vin eller två
  5. Har ett tangentbord som ser ut som ett rymdskepp

Har kvar en gammal kaffemugg jag fick av mamsen


Linda . berömd och beundrad i hela kvarteret, njuter hon av skvallret - spär på lite själv. Dock inte så säker som hon kan verka och även om killarna faller som käglor har hon så svårt att bestämma sig..


Well things are not always as they seem - sometimes it is worth to find out.. sometimes it's not..

 


Lea, Lea and myself

 

Senaste inläggen

Kategorier

Träning och hälsa

Mode, smink, hår och naglar

Favvosar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

exp


Ovido - Quiz & Flashcards